Kvällens lugn

Ja nu är det kväll och lugnet kommer.

Gubben ser på 3an och jag svär över ryggen.. Gruvar Mej så grymt för imorgon då ja ska iväg och sitta på en stol Hur fan ska min rygg orka? Men det blir en bra prövning inför skolan=/

Hoppas K tar sig tiden till min oro imorgon... Skulle behöva få det bekräftat av henne. Men vi får se hur de blir=)

Gahh jag nös och gick av.

Allt jag gör i min vardag nu känns som en plåga.

Gå till o från dagis är hemskt.
böja mej ner o krama thea hejdå/godnatt är hemskt.
DUSCHA ska vi inte prata om.
Kliva ur/lägga sig i sängen.
Sitta och äta mat.
Stå och laga mat
Diska
Plocka.
Vika tvätt
Sitta upp
stå upp
Gå.
Ta hand om min dotter.

ALLT, får välja pest eller kolera hela tiden
Ja inget känns roligt längre kan jag lova. Det är hur lång tid som helst kvar och HUR FAN orkar man?!?!? Någon som ha rnå tips på vad som kan underlätta. 1 enda tips som hjälper och jag skulle jubla högt.

Nej nu ska ja och älsklingen mysa. Han ser någon ny serie på tvn som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback