Lingonsylt i en vällingdoserare;)

Japp så vart det. Gubben la i potatisbullarna i matlådan. Frågade om han skulle ha med sylt och ja i en liten bytta. Klockan är väldigt mycket så varken jag eller han orkar leta särskilt mycket. Jag såg vällingdoseraren... Japp så nuär det sylt i vällingdoserarem=);) ALLA sätt är bra utom dom dåliga.

Fick främmande vid 9. Vart en pratstund på över 2 timmar! Vart tog tiden vägen?!?! Hoppas detta kan bli början snart. Början på att hitta tillbaka. MEN det kommer nog inte ske helt förens till våren;) Men det blir mer o mer.

Nej nu måste ja sova så ja orkar imorgon.

Självklart varken diskade eller dammsug gubben.. Jag har de jag gör imorgon=/

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

det måste det bli! ;) En måste från min sida

2009-11-13 @ 00:06:38
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback