Matlådor är guldvärd!

Ja matlådor är guldvärd! Thea kom på att hon ville äta kyckling, 10 minuter senare åt vi alla kyckling utan att ha lagat mat. Kan lova att ingen av oss hade matlust då vi var 3 st som delade på 1 matlåda. Men jag "känner" mej mätt och thomas med. Lär bli lite mer fil ikväll.

Insåg att fil for ner lätt för thea! Så hon har ätit fil i massor nu på eftermiddagen. Riktigt skönt att se att hon äter.

Har nu ett val att göra här hemma inför den 2 december.. Vill inte ta det valet. Handlar om 1.5 timme men ja det ska diskuteras riktigt mellan oss här hemma.

Lutar åt att jag inte kommer åka på skolan på torsda- fredag. För jag vill inte riskera att smitta ner hela skolan, mest inte om vi åkt på den milda grissjukan.

Nej nu ska ja mysa med skruttan som ser på nalle phu, När hon lagt sej vid 19 ska ja lägga in bilderna på datorn=)

Kommentarer
Postat av: Johanna Småbarnsmamman

Jag skulle behöva göra ett lass matlådor då jag är totalt oinspirerad till att tillaga mat nu! :S



Hur är allt?

2009-11-17 @ 18:12:33
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Johanna Småbarnsmamman

Du är så snäll du! :)



Klart tankarna kommer och går..du får inte bli arg på dig själv över det, det är inte konstigt med tanke på allt du går igenom nu. Man måste få vara ledsen och orolig också!



Kram

2009-11-17 @ 20:43:15
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback