Min underbara dotter Theabus skrot=)

Haha ja thea är helt underbar. Hon är sjukt just nu och vägrar sova så hon får ligga här brevid mig i sängen.

Först hör jag hur någon viskar macka, macka macka. så ja jag tror hon är hungrig.

Sedan låg ja o kollade på kläder då säger hon *Massa kläder, thea gillar mycket kläder*

sen  från ingenstans säger hon* där är pappas datorn, där är mammas datorn, men vart är theas dator? Sedan börjar hon fråga vart allas dator är och när vi kommer till beriit så säger jag att berit inte har någon dator. Då säger hon typsikt!

Hon är väldigt djupa diskutioner just nu med mej om olika saker. Hon är helt underbar min älskade dotter!!!

tänkte lägga in en bild men internet är för segt.

*nu härmar hon alla djur hon kan ber mej fråga henne vad olika djur säger haha=) Thea min sötnos!!*

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

Hihi hon får alltid till det, lillstumpan:) "typiskt" haha! Lillkillen ovan har sagt "tacktack" till och från hela dagen=) Dem små förgyller verkligen vårat liv!

2009-11-01 @ 22:45:12
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback