Myser!

Ja hela förmiddagen har vi bara myst! Älskar när vi får såna stunder jag och thea. Hon är rosig om kinderna och inte alls jätte pigg. =/ Tur det finns alvedon. Nu vill jag att hon ska sova lite så hon blir piggare. men det ville inte hon. Hon åt 3 tuggor korv förut=/ Men dricker massor som tur är!

Tänkte passa på nu medans hon ser på tv att ta tag i religonen. har lite kvar innan det är färdigt. Men det ska ja bli klar med idag=) Då är de sista uppgifterna i svenskan imorgon Sedan är jag KLAR!! inte ens en vecka tillgodo;) Haha

Men mitt eget fel, Skyller på hur jag mår=/

Jag vill ta mej upp härifrån. Från denna skit!

Har fortfarande inte diskat disken... Funderar på att lämna den tills han kommer.... Eller hoppas på att thea somnar snart. Får inte ta den för henne=/ Inte ens leka med vatten tycker hon är kul!

Nej nu ska ja se tv med henne och sedan religionen fram!

Kommentarer
Postat av: Carola

vi har lånat den av marcus lillasyster men jag kan kolla med henne vart den är köpt om du vill, tror eventuellt på barnens hus men ska kolla

2009-11-13 @ 14:14:29
URL: http://familjennaslund.blogg.se/
Postat av: Carola

babysittern är köpt på barnens hus så du vet

2009-11-13 @ 19:10:28
URL: http://familjennaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback