Onsdagen den 25 November

Ja onsda igen halva veckan har redan passerat snart! Imorgon byter jag åter vecka. v 29 hjälp snart kommer nog bus!

Mina fogar är inte roliga längre, börjar märka av dom mer o mer för minsta lilla jag gör. Och igår tog det priset=/ Hade så ont så jag kunde inte röra mej, inte ligga still, inte sitta nej inget alls. Dom gångerna man bara vill få en tradulan i kroppen och slippa allt! Men lärde mej ju att jag inte ska storhandla alls längre. Visst ont brukar jag ha när jag storhandlar, jag gjorde ju det förra månaden! Men därhär slog alla pris.

Nog om det. Jag och thomas sitter och håller på att försöka pussla om våran vardag lite efter att söta M frågade mej lite saker på dagis igår. Men då det skulle betyda att vi ändrar lite fler rutiner runt henne så ska vi tänka hur vi ska göra. Funderar starkt på det men endå inte!! Gahh slits mitt emellan. Pratade med M idag också och hon tyckte vi skulle testa veckan ut och se vad jag/thomas och framförallt Thea tycker. Så ja jag sa ja. Men vi får se=)

Idag skulle jag egentligen skulla åkt till timrå och prata. Men då det var en kamp mot min kropp att ens orka gå till o från dagis så blir det inte så idag. Avbokade vid 8 och hon skulle återkomma med en ny tid. Fy säger ja bara

1 vecka kvar. Sedan ska vi få se bus igen. Vill att allt ska se bättre ut=/ Eller lika men framför allt inte sämre=/

Nej nu blir det till att ta tag i en naturbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback