Onsdagen den 4 november

Ja det är redan onsdag.  Känns som det var torsdag nyss. Veckan har gått fort trotts att jag blivit galen haha.

Theabus ska få gå på dagis idag. Jag är ju bara ett samtal bort men det ska inte vara någon fara tycker jag. Hon har varit feberfri över 24h. lite snor är de kvar men de kommer man ju aldrig ifrån helt.

Idag ska ja ringa runt  lite. eller ja har ja tur behöver jag bara ringa 1 samtal. Men nekar dom så blir de nå fler. För idag ska ja försöka stå på mej.

Igår tog jag min alvedon duschade varmt och somnade som tur var! Smärtan gick över. vaknade 2 ggr inatt men sen kom de inge mer. Men vi får se vad dom säger idag. Första gången skulle ja ringa direkt om ja fick något, sedan när ja pratat om det med massa på sjukhuset så är det vanligt när man är omföderska så finns inget att göra. Men nu är ja orolig för tappen i grejer så nu ska ja ha ett riktigt svar.

Hon snarkar fortfarande här brevid då hon vägrar vakna. så ska ta och försöka få upp henne på riktigt. Bus i magen tycker inte om datorn så han är helt galen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback