Pussel!

Tänk att pussel kan vara så roligt! Thea fick 1 hel låda av svärmor sedan dom alla var små. ett av dom är hon mest förtjust i. Vi har insett att pussel med 9-12 bitar fixar hon galant själv. >Eller nja man får hjälpa henne att få in biten ibland. Haha hon har samma temprament som thomas, går det inte första gången testar vi igen, går det inte då blir det ett väldigt liv!

Just nu sitter hon med sin favorit som är 2 björnar=) Är ju gammalt i trä så är trögt att få i dom men hon klarar det. Min julstädning går inte bra här hemma, såfort jag börjar avbryter hon mej, så har gett upp. Jag och skrot myser nu och sedan när thomas kommer hem kan han o skrot mysa och jag pysslar på lite.

Oj hjälp man ska ju äta mat idag också. Hmm undra vad. Kassler skulle vara gott. Får nästan leta nå recept!

Nej nu ska ja fortsätta mysa med skruttan och alla pussel. Måste se till att köpa nya till henne ocksåå  i just 9-12 bitar med roliga motiv. Perfekt för julklappspengarna från farmor tror jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback