Skönt!

Ja så känner ja nu. på 2 timmar har jag fått 3 maskiner tvättade och torra. Fick ta hjälp av tumlaren trotts att ja inte gillar den Men bättre det och få det torrt då det bara var sängkläder/handdukar.

Nu blir det vila, plugg, vika tvätt och ja allt sånt fram till 13. Då börjas det om! Då lär det tyvärr inte flyta på lika bra=/ För då har jag kläder hahah tycker det är så drygt med kläder.

Ja jag vet att ja inte ska klaga. Men har varit bortskämd! Kan nog räkna gångerna jag tvättat på 3 år på 1 hand.... Gubben har alltid gjort det. Men nu är de bara att ta tider när det finns inte när han är hemma.

Undra om ja behöver ta en tvätttid imorgon. Hmm det visar sej!

Tänkte överaska gubben och vika alla lakan/påslakan direkt men nej då örngott och handdukar går bra=/ Resten får ja flörta hjälp med. FAN för denna smärta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback