Snyggt börjar det bli!

Ja jag ser ett slut på allt! Gör inte många knop här hemma utan thomas gör det mesta:$ men jag är iallafall med vid hans sida och medans han gör 10 grejer har jag gjort 1. Men det gör inget hoppas jag för vi gör det ju endå gemensamt. ja sitter inte på rumpan precis.

Gjorde jätte god lunch idag. Varför har vi inte gjort det förut?!? Perfekt då man hittar massa små snuttar överallt.
Vart potatis med korv, köttbullar och ägg. Hade tänk ha i lök också men den var slut och orkade inte gå o köpa ny. Det kommer garanderat flytta in en pyttlåda i min frys nu. Fick det tipset.. en låda som man kan lägga sånt som blir kvar i efter man ätit men inte räcker till att göra något av. Som typ blir de 2 köttbullar över lägger man dom där=) tillslut har man en full pyttlåda o då steker man upp det! Så får de bli!

Nu tog vi oss en paus. jag tänkte ta och kolla hur stort naturkapitlet är och om ja kanske hinner göra det nu på inte för lång tid. För skulle vara skönt att ha de klart.

Bestämde mej nyss för att ja skiter i vad andra tycker om att vi ska iväg och handla det stora till Bus den 30 januari. Den dagen blir det. Hoppas bara ja är gravid då! Så om någon känner för att vara barnvakt får den hojta haha=)

Nej natur var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback