Söndagen den 15 November!

Ja nu har halva November också passerat. Alltså jag förstår inte?!?! Hur ska man kunna ta vara på dagarna när dom går såhär fort och inte ens räcker till hälften man ska göra?!?!?

Idag har vi inga planer, eller jo några men inga stora! Ska dammsugas o torkas golv, Lagas mat. Sedan bara mysa=) Får ja "tid" ska ja skriva rent R också. För det borde ja maila in idag.

Mitt ben gör ont=/ Gick ont i höger ben igår kväll. När jag kom innanför dörren så fick thomas hjälpa mig först på toa sedan till sängen=/ Kunde knappt gå. Att somna var hemskt då jag bara kunde ligga på rygg för att inte känna benet. Och då kände jag ryggen istället! Har inte sovit bra inatt=/

Skruttan vaknade 05.30 var helt övertygad om att nu får man kliva upp då! Men efter 15 minuters mys i sängen så somnade hon om=) Hon sov förövrigt från 19- 0530 i sin säng inatt! Stora damen!

Vet inte när hon vaknade för andra gången för jag fick sovmorgon till straxs efter 9! Så snälla dom är här hemma.

Nej nu ska ja ta mitt ben och försöka byta rum. Är mer "bekvämt" att sitta i vardagsrummet. Är så GLAD att jag har fotöljen. Annars hade jag inte tagit mej igenom dagarna!

Kommentarer
Postat av: Frida

Halloj !



Jaa, vagnen är verkligen underbar! :)

Utan den skulle jag nog ha fått ätit det mest i köket.. blää..



Ja, dr.pepper.. vet inte om jag eg. tycker om den.. smakar som Mandelkubb, fast i drickformat !haha.



:)

2009-11-15 @ 10:40:48
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback