Theas nya skor=)

Ja idag hämtade Thomas theas nya skor medans ja och skruttan sov. Hon orkar inte hålla sig vaken hela dagar nu när hon inte är helt pigg.=/ Så imorgon blir hon hemma från dagis igen=/ Hoppas hon kan gå snart igen då hon tjatar om dagis. Men hon ska bli frisk först!

Hon vägrar ta av sig skorna! ska ligga med dom på sig i sängen, gå på toa, äta mat ja allt ska hon göra med sina nya skor! Haha längtar tills vi kan börja använda dom! Hoppas snön kommer snart.

Ju längre in på denna eftermiddag vi kommer ju sämre börjar jag må=/ Nu är det inte bara den vanliga ryggen jja känner av utan tror jag är påväg att bli sjuk=/ har fått feber och frossar=/ Hoppas det går över. Annars får gubben ta sin första VAB dag på jätte länge imorgon. Vill kunna ge thea det hon behöver när hon är sjuk och är jag också sjuk går det inte=/ Men vi ser vart det slutar=/ kvällen är ju fortfarande ung.

Kommentarer
Postat av: sara

jobbigt att vara sjuk, jag vet hur det är.

Vad för skor har ni köpt?

2009-11-02 @ 16:13:15
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback