Tidig eller Tidig?

Japp nu har ja kommit på vad gubben ska få när han fyller 30! Men har inte köpt det än då det är lite VÄL tidigt. Men vet vad han ska få och det är ingen tvekan om saken! Hoppas han blir glad! Men de visar sej.

Känns ganska komiskt allt inför julen är inte planerad men jag har planerat något som händer om 6 månader hahaha nästan 7 månader!

pratade med mor om julen igår. så nu vet jag hur mycket hon vill ha för julmat ;) orkar inte fixa det så lämnar över det till henne. Thomas ska göra köttbullar iallafall;) Ingen jul utan hans köttbullar.

Allt känns så mycket enklare just nu! räknat och vet att allt vänder snart! kan Njuta. Vet att julen löser sig, jag får fira den på det sättet jag vill och behöver inte ha nå ansvar! Kan de bli bättre?

Är lycklig över den familj jag har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback