Tisdag 3 november.

Ja nu är de åter tisdag igen. Detta år har gått riktigt fort. Och fortare kan jag tänka mej att det kommer gå. Domhär 2 månaderna som är kvar.

Insåg igår att om 2 veckor är det skola=/ Måste ta och göra det sista så jag inte måste göra allt sista kvällen. För då blir de inte bra. Men får passa på när skruttan är på bra humör.

Hoppas VC tar oss på allvar och vill kolla henne. Någon grissjuka vet jag att hon inte har. Men frågan är bara varför hon får febern?!?! Men men vi ser om 1 timme.

Måste komma ihåg att ringa bror idag. Han fyller gammal. *räknar* Tror han blir 16. Dom börjar bli för stora nu mina småbröder.

Idag borde jag få ett paket på posten. Men vi får se om de kommer eller inte, det beror ju på om posten skönter sej haha.

Idag måste ja pyssla ihop en grej också så den blir helt färdig. Men det får man ta efter frukost och allt.

Ju mer  jag vaknar till liv och rör mej ju mer funderar jag på om jag verkligen mår så bra som ja trott.. Det visar sej snart tror jag...

Jag satt o tänkte igår och tiden denna graviditet springer iväg ibland och ibland kryper den  fram. Efter RUL i v 18 så gick tiden i snigeltakt fram tills jag fick nästa UL tid. Då började den gå super fort igen. Nu var ja på UL förra veckan och denna vecka kryper verkligen fram. Känns som jag borde kommit in i v 26 länge nu. Men nej är fortfarande bara 25. Hoppas tiden börjar gå fortare när jag får min UL  tid igen.

Nej nu har ja inte ork att sitta här.. Mår skit inser jag=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback