Torsdag 5 november.

Japp redan torsdag igen då. Bara 1 dag kvar till helgen nu. Den är väldigt fullspeckad kan ja lova!

Igår satt jag och T och pratade länge och mycket. Behövde verkligen den stunden. Pratade om allt möjligt men något vi pratade mycket om vad hur jag skulle göra idag.=/ Jag vill verkligen inte dit men vad ska ja göra? Hon är den enda som tar mej på allvar. Och detta kan inte vara normalt=/ Men har T fått som han velat sista nätterna har vi redan varit inne. Men känns ju som sagt inte kul att åka in när man inte får hjälpen man vill ha. Inte svaret man vill ha på telefonen. Hur svårt ska det var att säga, vi tror inte det är någon fara men vill du så kan du komma in och lämna ett urinprov. Men nej.

Tack C för dina ord!

Var så skönt att lägga sig i en nybäddad säng igår. Nyduschad och nybäddad=) Kan det blir bättre? Nu när jag vaknade på morgonen och skulle kliva upp och ser sovrummet vart jag så glad! Det är precis såhär jag vill ha det! Eller ja lite grejer är de kvar som ska bort men det ser så mycket bättre ut!! Sen hoppas jag ju att jag snart ska kunna ställa in en spjälsäng och ett skötbord här inne. Kommer bli fullt=)

Nej nu ska ja ta o fixa lite här hemma innan det är dagisdags=) Skriver sedan

Kan inte släppa denna bild;)


Kommentarer
Postat av: sara

riktigt busbild!



Åå skönt med nya lakean. Hoppas det går bra hos läkaren. Berätta sen.

2009-11-05 @ 10:06:12
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback