Tur man är morgonpigg ibland!

Ja då jag har dom enorma mängderna tvätt jag har idag så bestämde jag mej när jag lämnat thea att ja skulle gå ner o kolla om de var ledigt någonstans. Och det var det! ingen hade satt upp sin tid så nu är första maskinerna i=) Hoppas det hinner torka tills nästa tid börjar men de hoppas vi på. Såg att det fanns tider imorgon också i skitstugan, men ja måste komma ikapp med all tvätt! Går inte längre finns ju knappt nå kläder kvar.

Men men kläderna tar jag 13 nu tar jag lakan handdukar o sånt roligt. 3 maskiner fyllde jag=/

Thea var helt salig imorse när vi gick till dagis. Över SNÖN!! Hon ville vara ute och inte gå in. Tyvärr tror ja snön är borta till lunch då det är så lite=/ men då får dom leka lite iallafall hoppas jag!

Varför får man städlust när man har ont?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback