Underbara Vänner har jag omkring mej!

Ja jag är verkligen lyckligt lottad! Har massa underbara vänner omkring mej!

Vänner som finns där när jag behöver prata eller bara behöver en axel att luta mej mot!

Vänner som alltid finns!

ja jag är riktigt lycklig lottad kan göra listan lång.

MEN något som jag tänk på nu är att jag fått erbjudande om att följa med på birsta, fast i rullstol!! För att få julhandla och känna stämningen!! Eller ja erbjudande och erbjudande;) Mera du ska med! Men är det jag behöver! Någon som tar mej i kragen och drar ut mej.

Känns som jag kommer sitta här hemma för mycket annars!!

Kommentarer
Postat av: Simone

Men det är ju så självklart! SPeciellt när man vet att du är lika julgalen som mig :D



Btw jag har tjuvköpt julmust idag :D hihi

2009-11-14 @ 11:28:18
URL: http://kommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback