Vad ska man göra ikväll då?!

Ja vad kan man göra ikväll? har en dotter som kommer somna redan 19 tror jag då hon är super trött redan nu och vill helst sova redan nu!!  Så då kommer det ju vara tyst här nere=/

Så ja vad ska man hitta på?? Plugga är de enda ja kan komma på att jag borde göra. MEN hur roligt är det en lördagkväll? Ingen som har nå förslag på vad man kan hitta på?

Kan inte fatta att det snart är torsdag och jag ska åka ifrån mina älsklingar=/ Vara borta i 2 dagar=/ TUR jag har linda säger jag bara!! Kommer nog behövas denna gång då jag mår som ja mår i kropp och själ.

Ibland har jag funderat på om man ska sluta blogga. Och börja skriva dagbok hemma istället. Men vet inte. Är något som får mej att vilja fortsätta. Fast borde nog dra ner antal inlägg om dagen;)

Måste hitta ett system som funkar i sovrummet för att hålla ordningen där. frågan är bara vad?!?
Varning L:

Om exakt 2 veckor kommer jag nog hålla på att sätta upp gardiner och allt! Fixa fram tomtar och såna grejer! Thomas ska få he upp slingan på balkongen också! Hoppas bara snön ligger på baken då!

Har massa planer för vad jag och thea ska göra i december. Allt från pepparkakor, lussekatter till pyssel! Kommer nog lägga ner MASSA tid på att göra saker med henne hela december! Först för att tiden ska gå fort och sedan för hon älskar att pyssla och baka. Och julen är en perfekt till för det!

Men vissa saker kommer jag göra när hon sover, Som knäcken;) Och pepparkakshuset.. Så får hon dekorera det dagen efter=)

Nej nu blir det fixa lite innan hon ska sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback