Gäspar för fullt!

Ja ligger här och gäspar! Är trött men endå pigg. Vaknade vid 6 och kunde inte somna om så man lär ju vara död framåt 12. Får sova lite på min lunch=)

Igår satt jag och gjorde mappar på mitt skrivbord. Ska fortsätta med det idag. Håller på och gör 1 mapp per vecka och i den mappen har jag alla veckodagar mån-fre. För då kan jag se klart och tydligt vad det är jag ska göra. Och vad som måste göras för att få klart allt i tid=) Men kom bara nån vecka så tog sakerna slut. Men då kan ja fylla upp med massa matte och svenska=) haha. Kan tänka mej att många tokjobbar första 2 veckorna för att sedan ta det lugnt resten. Tyvärr funkar inte det i mitt huvud=/

Om 1 timme ska vi vara på dagis=) Slapp bli utskälld idag haha=) Skönt kan ja lova;)

Oj det är 8 plusgrader här idag. Det kändes inte bra. men vill ha varmt nu fram till helgen=)

skriver mer sen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback