Hjälp hur ska den passa i skålen?!?!

Hur ska den passa i skålen är allt som går i mitt huvud nu! Haha Degen vart för stor tror jag! Vart en dubbel satts i den skålen som brukar rymma en enkel sats haha. Tänkte mej inte för och nu efter 15 minuters jäsning är det påväg över!!! Fy vad det jäser bra med andra ord=) Är så kul när vi lyckas hela familjen med något=) Kan inte bli lyckligare=)

det finns ett liv i mig. Det gör sig mer och mer påmint för varje dag! Sån häftig känsla. Nu vill jag bara att dessa 4 månader och 2 veckor som är kvar ska gå fort så jag får ut den lill* och får se vem det är. Är den mörkhårig som thea och thomas eller ljus som mej? blir den varm som skruttan eller kall i sig som mig. vad blir det för ögonfärg? Får den också stora föttter som thea?  Blir det lockar som mig och thea eller spikrakt som thomas? Ja det är mycket som går i huvudet och jag är SÅ glad att man inte kan få svaret än! Utan kan gå och fundera och fantisera=)

Nej nu ska ja gå o se om ja kan rädda mina bullar i skålen haha=) är 10 minuter kvar och vet inte hur det ska gå haha=) roligt att se=)

Lycklig in och ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback