Jag gillar inte dessa mornar

Ja dom mornar som blir såhär så det blir en kamp gillar jag inte=/

Thea skulle inte klä på sig, inte gå, inte åka vagn, inte ha puh, inte ha ugglan, bara ha dockan som hon inte får, skrek hela tiden i lägenheten, fortsatte i trappen och sedan ute. Vet inte hur mycket jag fått bära henne denna morgon innan vi var ute!!

Kommer till dagis och allt är som  bortblåst för henne men inte för mej=/

Så nu vart det inte städning och fixning i sovrummet som tänkt, Mina fogar skriker redan. kan inte dammsuga o skura golven heller=/ Så får flörta med gubben när han kommer hem. Får laga mat eller något istället då. Tur det finns stolar så jag kan varva lite.

Mammahjärtat gör ont när hon blir så=/ Men kan inte ge med mej för då kommer hon bara fortsätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback