Redan söndag

Nu har helgerna börjat sprungit iväg på riktigt. Tror det är för att jag och thomas bara har dom tillsammans helt själva. Känns som det nyss var fredag ju.

Idag har vi ett fullspäckat schema och jag har ont som bara den och då har jag bara vaknat! Känns inte allt för roligt. Men jag ska försöka göra klart allt som vi ska göra=)

Thea tjatar om bullarna. Hon vill börja baka NU helst haha=) Men vi måste kliva upp och äta frukost först. sedan kan man baka=) Får se om hon står ut tiden ut eller om hon lessnar efter ett tag. Lär ju ta några timmar då vi ju ska göra drömmarna också Men det blir nog bra innan det är färdigt=)

Thomas tycker INTE om att baka, men han tycker om att äta upp allt och slicka rent skålarna. Men det är väl så dom är karlarna. Men bullarna har han lovat att hjälpa oss med.

Mums vad gott Nybakade bullar mjölk! Tror vi måste börja snart endå;)

Imorgon är det vardag igen. Thea ska på dagis thomas ska iväg.. Själv tror jag att jag kommer åka ner på bibblan. Har alltid svårast att sätta mej på måndagar. Men får jag allt klart som ska göras idag så lär jag ha ro att sitta ner=)

Nej nu ska vi gå och äta frukost=)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Här är de tvärtom, i vanliga fall när de ska bakas så är de karln som står för de :o) Matbröd,bullar,daimtårta,ja you name it . Men nu ha ja kommit in i en väääldigt knepig period så nu uppskattar jag också att husa i köket ;o) haha

2009-10-04 @ 13:14:06
URL: http://mammatillteus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback