Segt..

Ja det tycker jag eftermiddagarna går nu ! Vet inte varför. Vi har fått in rutin att maten är färdig när thomas kommer hem och allt så tror det är mycket det för då spar vi tid av kvällen. Men tror inte det går lika bra nu när hon ska tillbaka till dagis from imorgon. För då hämtar jag henne halv 4 o så blir de tajt med maten till kvart över 4. Men ska försöka haha=)

Idag har jag och thea myst halva dagen, sedan har vi städat och nu på eftermiddagen vart det pippi låten på hög volym och dans! Hon älskar att dansa och sjunga=) Så kul att se. Hoppas hon fortsätter med det=) Är så kul då hon kan tonerna i låtarna även om vissa ord försvinner!

Undra vad man ska göra ikväll. Skulle behöva vika massa tvätt. Även bädda om sängen så finns nog en hel del att göra för att få tiden att gå fort framåt! Vill att denna kväll bara ska bli sovdags!

Nej nu ska ja mysa på här med mina små skruttor=) Mina älsklingar!! Kärlek i massor!

Ingen som vill ge sej på min blogg?;:)

Kommentarer
Postat av: Dessan

Med "ge sig på din blogg", menar du då om någon vill fixa designen? =) Jag gör det gärna :) Kram

2009-10-28 @ 17:35:07
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback