Dagens=)

Idag gjorde theas fröken mig glad. Kommer innanför dörrarna och hon utbrister "fan vad snygg du blivit" sedan vart hon tyst innan hon sa " får man säga så till en mamma" sedan skrattade vi båda gott och jag vart 10 meter längre! Är så lätt känner mej glad och får ofta nu sista dagarna höra att jag ser så glad ut=) Är jätte kul att det även syns hur bra ja känner mig!


Något som hände för ett tag sedan var att jag och thea hade denna konversation :

-mamma vad är det där? *pekar på mitt p-plåster*
-Det är ett plåster som gör så mamma inte kan få fler bebisar.
*lång tystnad*
- Har du bebisar i plåstret?

Min söta underbara dotter.

Något negativt idag. min jotex leverans är sen=/ hojta svärmor om din också är de så ja vet om det bara är jag=/ REJÄLT försenad också=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback