Lördagen den 3 April 2010

Ja igår var det en lång dag! Men  båda barnen var så snälla=) Vi for efter 10 hemifrån till birsta och handlade mat samt strumpor. sedan satt vi oss på donken så thea åt lunch och vi fördrev tid. Då insåg jag att jag hade fått sms från gustav=) Så jag ringde han och vi bestämde att vi skulle komma och hämta filmer=) massa barnfilmer. Thea är helt kär i krambjörnarna, barbapappa och my little ponny=) Sedan tankade vi och for hem med maten.

Sedan for vi till mamma och pappa. min mormor och morfar var på genomresa så vi stannade där och överaskade henne. Åt super god köttfärssoppa och jag fick dom svaren jag länge behövt veta! SÅ nu hoppas jag att jag kan försöka släppa detta och gå vidare!

Sedan for vi till thomas mormor och morfar. Dom hade fixat påskkuvär till barnen. Rätt in på sparkontot åkte det=) Ska åka ut o fika något tänkte vi nu när vi får tiden.

Sedan vart det thomas morbror + barn som fick besök av oss. DOm hade köpt jätte fina kläder till noel i storlek 74/80 helt perfekt då jag inte har nå mycket i det=) Ska lägga in bild sedan=)

Idag kommer theas farmor och stefan hit nu kl 13. Även Thomas kusiner Jessica och Julia kommer hit=) Kul att träffas=) Jessica skulle ta med kläderna  hon fick åt lilleman också=)

Sedan ska vi på påskmiddag hos mamma och pappa=) Då slipper vi äta själv. Både vi och mamma och pappa är dålig på att spontaninbjuda varandra till varandra. Så vart så glad igår när hon ringde=) Och jag får mammas sill=) Kan de bli bättre?

From imorgon kommer jag börja försvinna hemifrån. Har MASSA i  skolan som ska göras. och ingen tid alls på mig känns det som. Men det ska gå=) Jag ger mej inte=)

Oj nu vart det massa text. Men ska ta bilder o lägga in sedan=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback