Måndagen den 19 April 2010

Grattis S och A till Lilla Pojken=)

Vi vart kvar 1 dag extra där uppe. Hade det så trevligt och mysigt.=) Måste träffas mera.

Idag var vi till BVC Noel väger nu 6500 gram är 60.5 lång och har 43.6 i huvudmått. pga det så måste vi iväg till barnkliniken och kolla upp det. När ska allt vända?!

Var på Matforsbadet igår. Helt underbart. Dit kommer ja åka fler gånger. både thea och noel badade som fiskar i vattnet=) Så mysigt=)

Noel har även vänt på dygnet där upp till det bättre. så nu 2 nätter har han bara vaknar 1 gång. SKa testa samma här nu idag och fortsätter han så så får han vara vaken lite längre på kvällarna. Han är trotts allt bara 3 månader snart och jag behöver sömnen

Nu verkar inbjudningskorten ha börjat ramla in hos folk=) Roligt tycker jag.

Mitt nya liv går SUPER! Första middagen var hemsk men nu har ja kommit in i det. Måste försöka luska ut lite hur ja ska räkna på vissa grejer men det hoppas jag löser sig=)

Går inte att ta igen förlorad bloggtid så återkommer sedan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback