Måndagen den 5 april 2010

Måndag idag=) Thea hade jätte svårt att somna igår och somnade runt 23. Så hon sov ända till 9 imorse=) Haha.. Men idag ska vi ta en trött skrikig och grinig thea. För hon får inte somna. Måste försöka få henne in i dom gamla tiderna igen.

Noel är lika snäll som vanligt. somnade 19 igår vaknade 00 och åt sedan 2 ggr till inatt och upp 8=) vet inte om han någonsin sovit till 8 haha=)

Märks att han är äldre nu. Nu är han alltid vaken ca 2 timmar åt gången sedan somnar han så sött när man lägger ner honom i vagnen.

Idag ska ja sjunka in i jehovas värld igen. HÅller på med mitt fördjupningsarbete. Hoppas på att vara klar denna vecka. Tänker tillbringa tisda-torsda på bibloteket. Och det blir minst 15 timmars totalpluggande då=)

Igår kom räddade simone och andreas och sa att dom hade en skrivare över=) Så vi fick ta den. Thomas fort ner och hämtade den och nu har ja svart färg=) HURRA=) Det underlättade massor nu när jag håller på med mitt fördjupningsarbete.

Nej nu måste jag fortsätta läsa m ina 35 sidor. har 20 till ja kan skriva ut om inte detta räcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback