Tisdagen den 6 April 2010

Ja då är det tisdag igen! Mycket har ja fått gjort idag=)

Imorse fick jag tag på vc och har fått en tid fö att kolla upp gummans mage den 12. Hon klagar jätte ofta över ont i magen och nu på slutet har det blivit flera gånger om dagen. Så nu ska ja inte ge mej förens dom har nå vettigt att säga!

sedan var vi iväg och vägde lilleman och hälsokontroll. Hon lyssnade länge och noga på hans lungor men vi ska inte oroa oss för rosslet. hon förklarade det som att han skulle behöva hosta upp det men inte kan. Hon skulle kolla på det nästa gång igen även fast det bara är spruta då. Allt annat på kroppen och knopppen fick han stort OK på!

Han väger nu 6250 gram och är 58 lång. huvudet ligger på 42.7. Då jag får höra ofta och dagligen av många att han har stort huvud har det nu satt en oro inom mej, mest nu då det går rakt uppåt så han inte ens har en kurva snart att följa. Så jag fick en tid om 14 dagar för att mäta det igen. Hon trodde dock inte det skulle vara någon fara och tyckte inte vi skulle oroa oss. Men vi får se.

När thea kom hem från dagis tyckte ja att hon såg låg ut. aldeles som om hon var depremerad. Kom och sa att hon hade ont i munnen så ja frågade om hon skulle spy. ja sa hon och gick till hinken. Jaha magjsukan är ett faktum tänkte jag. Sedan fick ja ett samtal som fick mej att börja fundera på om det kan ha med hennes mage att göra. Hon har nu ätit pirog och kex och än har hon fått behålla allt. Men självklart kommer vi hålla 48/72 timmar ivilket fall. Men jag vågar inte pusta ut det kan lika gärna komma mera.

Religionen går super=) är så lyckling. Sida 5 är nu skriven så är inte många sidor kvar. Och om jag vill skriva om allt det jag tänkt så har jag garanterat alla mina sidor klara=) Känns så skönt. Ska försöka få dom gjorde nu idag så jag kan börja läsa igen och rättstava och såna grejer imorgon. På sönda senast har ja sagt att ja ska skicka in det. Dock finns risken att är det färdigt tidigare att ja mailar det då.

Nu ska ja fortsätta skriva=)

Tack älskling för att du är du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback