Torsdagen den 1 april 2010

Idag är det torsdag. Första dagen jag har thomas hemma. på förmiddagen följde jag med honom då han skulle skriva in sig på arbetsförmedlingen. Lär bli kaous som vanligt känns de som .Men denna gång är ja förberedd! Och jag är även inställd på att få vänta 8 veckor på några pengar.

Var in och hälsade på mamma på sin nya praktik. Träffade då min gamla kontaktperson också=) Är lika trevligt varje gång! Saknar den kontakten!

Visst är min blogg fin nu=) Tack Dessan för den nya fina bloggen=) Är supernöjd=) var hon som hade gjort min förra också=) Vet att hon har gjort flera så gå in o titta om ni behöver en ny=)

Nu ska jag duscha. lyx själv. Och sedan blir det en tur till familjen S för pajätning=)

Kommentarer
Postat av: Gustav

Hej! (: Om ni vill så kan ni ABSOLUT få alla bortrensade VHS-filmer om ni är intresserade? (:

2010-04-01 @ 21:35:22
URL: http://gkibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback