=/

Ja bröstet börjar bli lite bättre men det är inte mycket. Bus är inte mycket till hjälp att tömma det helt så tur jag har pumpen. Funderar på hur jag i fortsättningen ska lyckas tömma det utan att öka produktionen. Men ja vi får väl se lär bli pumpning trotts allt.

Nu sover Noel igen, han har magknip tror jag. vaknar jätte ofta äter och somnar sedan om. Han skriker tills han fåt maten också. Men det kan ju vara att han är extra hugrig idag=)

Thomas och Thea är hos grannen och leker. Jag tänker ta en till alvedon och se om ja kan få ner febern ännu mera!

Som det ser ut nu avblåser jag allt i helgen, inge roligt att ta emot främmande när man mår såhär! Då är de bättre att folk får komma senare eller så hoppar ja över det helt;) fyller ju trotts allt bara 21 så inge speciellt.

Nej godnatt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback