Fredagen den 12 Februari 2010

Ja nu är det åter fredag igen, och inte vilken freda som helst. Det är min födelsedag=) Dock känns de inte som så.

Igår fick vi datum för dopet. Tyvärr inte det datumet vi ville ha, men valet av präst väger upp för mycket, varit min dröm hela graviditetet att går allt bra vill jag ha E som präst. Och nu får vi det! Det innebär att Thea och Noel kommer vara döpt av samma som vigde mig och thomas=) Och allt kommer ha hänt i samma kyrka=)

JAg har en jätte snorig lilleman=/ Thea är också riktigt täppt och hes=/ SJukdommarna bara avlöser här hemma. Jag mår iallafall bättre. Men är fortfarande helt slut. Så ja står fast vid de jag sagt.

ALLT FRÄMMANDE UNDANBEDES. Inte för att jag inte vill utan för att jag inte har orken än. Är heldre ärlig än oärlig.

Ska bli kul att se om min karl kommer ihåg mig;) Han brukar alltid glömma mig nämligen;) Min pressent har ja redan fått. dock inte kunnat beställt än=/ Men hoppas ja kan beställa den snart och att hon börjar tillverka snart.

Idag ska thea och jag baka tårta=) Vi måste ju äta en tårta lilla familjen även om vi inte har främmande=) Sedan skulle hon baka till simon och stefan;) Efter lite prat så skulle även Sara och Seb få smaka;)

Här kommer en underbar bild *enligt mej* på Noel och grannens Simon. Han är 10 dagar äldre och dom kommer nog ha jätte roligt ihop om ett tag! Där ser man även hur liten Noel är=)



Nej nu ska jag fortsätta ha min bus mig så han inte får ner allt slem.

Kommentarer
Postat av: Carola

Grattis på födelsedagen dess. Hoppas att du få ha en skoj dag fast utan främmande

2010-02-12 @ 08:28:44
URL: http://familjennaslund.blogg.se/
Postat av: Sara med familj

Kan inte bli finare!! 2 helt perfekta prinsar!

2010-02-12 @ 09:56:30
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Mia

Fler som är sjuka. JAg är inne på tredje dagen med en dunderförkyldning.

Sa till joel i morse, bara inte det startar nu, för hur fan ska mán kunna andas sig igenom värkarna med en näsa som inte går att andas genom?!

Leo är också förkyld. Men han skickar jag iväg till sin mormor idag.



Grattis på födelsedagen!!!!

OCh Krya på er!

KRAM!

2010-02-12 @ 10:36:15
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Sanna

Grattis gumman! Vi kanske kan komma och fika till veckan, när vi båda har friska barn :-) Kramar

2010-02-12 @ 18:37:30
Postat av: Lena

Grattis på födelsedagen! :-)

2010-02-14 @ 08:23:37
URL: http://eunyoung.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback