Fredagen den 26 Februari 2010

Ja åter fredag. Idag är det tänkt att thomas ska iväg och äta middag med jobbet då det är en av doms sista dag. Nu hoppas jag bara det blir så. Thomas sa att försätter noel som han hållt på sedan igårkväll tycker han inte de känns bra att lämna mig med nattningen av skrot samtidigt. Han verkar ha riktiga problem med magen just nu=/ Skriker som bara den såfort han är vaken och det är bara bröstet som duger. Inatt skrek han 1 timme i sträck och har skrikit nästan konstant sedan 6 nu. Men nu sover han *pepper peppar*

Idag blir de mys hemma =) Har inga planer och ute snöar det. Thea är dagisledig på fredagar. Har faktiskt hyrt en film jag tänkte att vi skulle se idag jag och thea och bara mysa när lilllebror sover någon av gångerna, om han nu sover..

Nej nu ska ja ta fram frukost.

Kommentarer
Postat av: Linn

Svar; Tack gumman, din med :). Har ni bestämt er angående overallen?

2010-03-04 @ 23:38:30
URL: http://linnsann.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback