Fredagen den 5 Februari 2010

Idag blir lilla Noel 1 vecka=) denna tid för 1 vecka sedan låg jag öppen 4 cm och åt billys pirog. För att 1.5 timme ha en underbar son på mitt bröst! Känslan går inte att glömma!

Nu idag har vi inte gjort mycket. Tvätten är i tvättstugan just nu och thomas och thea är påväg och ska åka till thomas praktik. Han behöver skriva på nå lönepapper då han jobbade en dag. Sedna skulle han lämna nycklarna. Skruttan fick följa med så att inte tvättstugan ska bli för krånglig för mej, Räcker nog gott och väl med att ta ner 1 liten dit ner. Tur det är i samma hus!

Nu medans dom är borta ska ja se till att fixa lite härhemma. Behöver röjas både här och där samt att ja funderar på at  verkligen ta theas rumKan vara roligt för både henne och oss om det blir fint där inne en gång för alla;) Så hoppas Noel vill vara snäll och sova mest hela tiden nu;) Ser dock inte ut att bli så haha.

Grannen gjorde mej glad idag! Thomas ska iväg och köpa sprayfärg idag sedan ska vitrinskåpet fixas! ÄNTLIGEN!! Ni som känner min gubbe vet att det kan vara mycket ord liten verkstad. därför jag vägrat sätta upp skåpet blått för då vet jag att det kommer förbli blått och ja vill ha de svart! Nu kom granngubben och nu kommer de bli gjort=) Svart och fint!

Ikväll får vi även främmande=) thomas moster +kusiner kommer för att hälsa på och titta på bus=)

Nej nu ska ja börja. Lika bra så ja hinner något innan 14 då ja ska till tvättstugan om inte Noel ska ha mat just då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback