Gör det så ont?

Ja den frågan fick jag idag. Gör det så ont?. Jag har inte kunnat släppa den tanken. Då det tydligen tom syns när jag inte anstränger mig och tänker på att dölja det. Frågan är om det är värt smärtan då det finns altenativ.

Och som vanligt så pratar jag om amningen. När noel suger tag så känns det som tusen nålar. Jag måste se till så mjölken runnit till INNAN han suger tag för annars klarar ja aboslut inte smärtan. Det är svampen som gör det tror jag. det blir värre och värre och värre. Ska ringa på måndag igen.

är det inte meningen att jag ska amma?! Känns nästan så.

Nu blir det melodifestivalen här hemma. Sedan blir det film=) Imorgon kommer mamma, pappa, bröder och madde på lunch! ska bli kul=)

Nu håller ja på att gå igenom 62/68 kläderna lilleman har=) Behöver kanske inte handla nå mer. Vi får se. Är lite som spelar in. Men det visar sej! OM vi behöver handla mera är det inte många plagg haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback