klockan är redan 14!

Ja dagarna går fort klockan är redan 14. Lilleman är lugnare nu får bara nå attacker då och då han skriker.  Sedan är det bra igen. Han sover nu sött brevid mej i sittern.

Nu finns det åter "gott" kaffe här nere;) haha köpte tom 2 paket gevalia igår så nu kan vi bjuda på frächt kaffe!

På sönda kommer mamma, pappa dennis och kanske madde och tobbe hit och hälsar på och ska äta midda! har 3 maträtter ja stå mellan att laga så vi får se vad det blir! beror lite på vilken tid det blir ochsånt haha

Thea älskade filmen. Försöker hitta någon ny till ikväll och har gjort det!

Jag har bestämt att thomas ska åka ivilket fall som helst. Han behöver komma hemifrån bara han så och göra något roligt. Jag klarar båda två galant endå själv trotts att båda två skriker och ena trottsar till max=) Känns som man kommit in mer och mer i livet med två=) nu ska ja bara övervinna rädslan att ta med thea och noel på stan själv utan att thea har vagn! Men det ska gå! snart är ja där=)Det får ta den tiden det tar. Blir dock ståbräda kan ja garantera som ska beställas/köpas.

När thomas slutar idag ska han åka förbi Lidl åt mej och sedan kommer han hem. Då blir det en tur på tempo och vi här hemma måste ha mat. Sedan får han åka iväg till stan=)

Hade "hemska" krav på honom;) Ta egen bil, inge drickande pga bilen och komma hem efter viktoria. *dom andra ska vidare senare* Enligt många är de nog konstiga krav. men både jag och thomas är så bestämda med hur vi tänker och känner så det funkar fin fint för oss=)

Om någon får lust att komma förbi i kväll så är de mys i soffan som gäller som ni isåfall så ansluta er till haha=)

Kommentarer
Postat av: svärmor

Synd jag bor så långt ifrån

Annars har jag kommit

2010-02-26 @ 19:57:43
Postat av: -c-

Hej! Japp, jag klippte mig där. Brukar alltid klippa mig på Trudes i stan, just för att slippa förbipasserande GLUTTARE då man sitter där och ser helt förjävlig ut ;)



Fast det är skönt att åka till birsta oxå, då hittar man en nära parkering lättare. Jag såg dig inte alls jag. Men det kan bero på att jag satt och halvsov under de lite drygt 3 timmar jag var där. Höll på svimma då jag ställde mig upp, var helt borta i lillskallen :p

2010-02-26 @ 22:35:59
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback