Lördagen den 6 februari 2010

Ja lördag idag. Thomas och thea ska när som sätta sig i bilen och åka till thomas syster. Theas kusin fyller år så dom ska fira henne. Jag och min struliga amning stannar hemma. Går bra att åka ivägom det inte blir stojigt. Men är lite för mycket folk där för att ja ska klara av att få lugnet. Så då stannar ja hemma=) Monica fick träffa bus för 1 vecka sedan och trixie lär vara glad bara thea kommer haha=) så dom lär inte sakna mej=)

Elin är påväg hit så ska vi prata lite och äta lunch tillsammans. Dock får hon ta lägenheten som den är. >Den förfaller dagligen just nu! men snart är vi nog inne i rutin med även städningen haha.

Imorse tog ja sovmorgon. Ammade noel vid 7 och gav han sedan till thomas och somnade om haha. Han har sin första vakenperjod då.

inatt insåg jag hur bra jag har det. Att jag inte ska klaga! Jag vaknade och ammade 00. 2, 4 och 7 om mitt minne inte sviker mej. 00, 2 och 4 fick jag sms svar av en vän. Hon hade inte fått somna någon av gångerna som ja förstod det=/ Önskar så man kunde göra något för att hjälpa och underlätta! Men vad?! Sänder mina tankar och en stor kram!

Just ja CSN är snabba haha. Noel föddes den 29de så för 1 vecka sedan. Igår då det var exakt en vecka sedan han föddes hade ja fått nytt beslut om mitt bidrag! *tilllägg för att jag har 2 barn* Jag har inte ringt eller något utan dom sköter det med hjälp av skatteverker. Märks att det inte är FK vi pratar om iallafall haha=)

Nu ska ja försöka få lägga ner min son och sedan börja vika mera tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback