Lördagen slut=)

Ja nu är det slut på denna dag=) haft en underbar dag=) elin och jag tänker nästan för lika i massor! Skrämmande men skönt när vi pratar=) Lunchen var god också. Sill och potatis=)

Jag tror föresten jag kan äta choklad igen! Måste varit något annat ja åt samtidigt. Igår åt ja kakor med choklad på då ja "glömde" bort mig och idag vart det lite chokladpudding. Men vi får se vågar inte ropa hej. Inser vilken tur jag haft och har med det. Med thea kunde ja äta ALLT. verkar bli samma även denna gång *peppar peppar*

idag har han haft en riktigt sovardag. Sovit mest hela dagen. Dock vaken på mornarna och även lite inatt *gäsp*  Men inte som han var dom första dagarna. Men är så glad sålänge han sover på nätterna! Sedan får han vara som han vill på dagarna =)

Nu ikväll såg vi sommar med göran. Ingen super film men den gick att se och 9 kr var den värd iallafall. vi fick skratta några gånger iallafall=)

har hittar en ställning bus trivs i när han är grinig och ledsen. Är jätte glad för den och märks att han verkligen trivs där för han blir lugn direkt.

Nej nu måste ja sova. Länge sedan ja var vaken såhär länge! Mins det inte ens själv var ja påväg att säga. Får se när bus vaknar inatt och ska ha mat.

Just ja såhär lite "rolig" info eller inte. Men han har börjat spy=/  9/10 gånger efter maten spyr han. han får i sig för mycket för fort. Har även troligen insett hur ja ska få till amningen på vänster. Var en slump att ja insåg det ikväll så vi får se om ja kan fortsätta få det att funka om ja gör på samma sätt! Sprängfylda bröst och bus är ingen bra kombination ! Dock är ja nog helt 100 på att han suger rätt nu efter lite tips av grannen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback