Man börjar komma in=)

Ja ja börjar komma in i rollen som 2 barns mamma=) Haha mer och mer saker går på automatik. Läsa bok och amma samtidigt funkade bra, första 2-3 gångerna. men det är en början iallafall!

Nu på eftermiddagen vart ja sur och iriterad på thomas efter ett småtjafs om lampor så ja tog båda ungarna och mej och stängde in oss i badrummet. Skruttan badade och jag och noel duschade=) rena vart vi alla och så krångligt var det inte som ja hade trott=) Jag hatar nämligen att diskutera/tjafsa/bråka när thea är vaken. så försöker undvika det och ida lyckades jag=) Tror T insåg vad det var han gnällde på för har inte hört nå mer haha

Nu ska ja fixa sista på förlossningsberättelsen så kommer den=) Har lagt den på hyllan pga alla sjukdommar men nu är den klar=)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är inte såå himla krångligt att duscha/bada med 3 heller :)

Först brukar jag bada lilleman i hans badkar. Och ungarna som gillar att bada länge får bada i sitt. Fast då börjar Samuel bada och Alicia hjälper mig att bada Sebastian. Sen sätter vi Sebastian i babysittern och hoppar in i duschen. Och så får Alicia bada medan jag duschar och tvättar Samuel och sen duschar och tvättar jag Alicia.

Nu är ju att bada "bara" 2 huuur enkelt som helst haha. Det tyckte jag däremot INTE när jag hade bara 2.

2010-02-16 @ 22:38:40
URL: http://tregladatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback