Måndagen den 22 Februari 2010

Ojojoj Min som vill inte som mig ibland;) han somnade 01 inatt vilket gjorde att klockan vart en bit över innan jag somnade. Sedan slog han upp sina blå kl 0400. Haha. När ja såg klockan tänka ja Hurra nu äter han somnar om och ja får sova 1 timme till. Jo tjena. Lilla Bus har varit vaken sen dess och haft jätte roligt. diskuterat med elefanten och med mamma. Nu börjar han bli hungrig igen så skulle ja amma han skulle han somna för att sedan sova. Men försöker vänta ut han till halv iallafall så jag ska ha så bra förutsättningar som möjligt haha. Vill att han ska klara sig hela vägen upp.

Man får se när idag tröttheten slår till. Har godis och dricka. Hoppas det kan bli min räddning?! Haha. 10 timmar lektioner är inte det jag har lust med nu kan ja lova! Men allt går bara man vill. Får försöka komma ihåg att packa ner alvedon innan ja går ut genom dörren.

Thomas har legat med migrän igårkväll/natt. Hoppas det har gett med sig. Det märker vi om 15 minuter då ja ska väcka honom. Behöver nämligen hjälp med stolen i Lindas bil.

Undra hur vädret är föresten?!? Kanske inte ens blir någon resa. Men det hoppas vi på! Annars tänker ja och Noel sova hela dagen i sängen hahaha

Nej nu blir de bara mer och mer konstigt skrivet så lika bra att sluta! Försöka hitta något att göra medans man fördriver tiden till amningen.

Ha de bra så hörs vi när ja är framme och har en lugn stund=)



Det är när man ser dom små som man isner att om morgonen börjar 4 inte spelar någon roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback