Måste också göra en sammanfattning

När fick du reda på att du var gravid? 9 Juni fick ja första svaga, men litade inte på det. digitala den 10 juni.
Blev det en chock? Det var helt omöjligt för mej att bli gravid då så ja en stor.
Hur gammal var du? Inte 19 som ja skrivit utan 20;)
Hade du mycket halsbränna? Ja massor på slutet
Var det någon favoriträtt som ändrades? Nej inte alls. eller jo vart galen i gurka
Hade du mycket foglossning? Ja massor från tidigt
Hade du sammandragningar? Ja massor till och från sedan v 20 typ
Ditt sf mått som störst? 34-35 i v 36
Har du fått bristningar? Ja, tyvärr. Men kollar ja på  bus är de värt det=)
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Jag fick aldrig någon känsla då vi kollade. Dock kunde ja inte tro 4 UL.
Vad hoppades du på? En bebis som inte har problem med njurbäckenet.
Hade du mycket vätska i kroppen? Ja det kom sakta men säkert
Hur mycket gick du upp i vikt? Ingen aning då ja inte vägt mig sedan v 28. och då var det 12 kilo om man kollar de ja gått ner
Hur ser du på graviditeten idag? Oj som ett mörker som var värt det.
Hur ville du att din förlossning skulle se ut? Jag hade egentligen bara ett önskemål. Att få känna när han kom ut. Och de fick ja!
Gick du över tiden? Nej
Födde du för tidigt? han kom i  37+1
När började din förlossning?Tisdagen den  26 januari enligt papperen.
Hur lång tid tog det? oj gick med förvärkar/värkar i 2 dygn som kom med 2-6 minuter mellan. men från vattnet togs tog det 5 timmar.
Vad tyckte du var jobbigast? värkarna från 10 -13.
Var du rädd för något? Hann som tur är inte tänka.
Grät du? Ja det gjorde ja. thomas höll också på att bryta ihop då.
Skrek du? ja innan edan kom. dock i masken;)
Tog du nått smärtstillande? eda och lustgas
Blev du sydd? Nej.
Hur många var inne i förlossningsrummet? Jag, thomas, bm och en sköterska
Hade du någon nära med dig? Thomas=)
Hur stor var bebisen? 3274 gram och 50 cm lång
Blev det en pojke eller flicka? Pojke
Vad fick den heta? Noel Ulf Owe
Hur ser du på förlossningen idag? Helt underbar
Var allting värt det? när ja kollar på Noel så helt klart!!



Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken rolig lista, den snor jag av dig.. om jag får?? Men om jag frågar så stjäl jag jue inte iaf haha kram på dej/er

2010-02-10 @ 15:13:59
URL: http://madelin82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback