När ska ja hinna ta fram dammsugaren haha

Ja det är den stora frågan känns de som.. Har försökt hinna städa idag, kommit en bit men har långt kvar, lilleman ska ha uppmärksamheten eller Thea. Har iallafall städat köket helt färdigt! Så något har ja gjort haha.

Imorgon ska thomas jobba=/ Jag är nervös. Vet att ja kommer klara detta finfint men är nersvös endå. Är smågrejer ja gruvar mej för som alltid. Hade dom inte varit så förkylda båda två hade ja nog inte varit lika orolig heller. Men men det blir en måndag hur man än vrider=)

Sitter och kollar bilstolar nu, insåg att jag är ännu mer begränsad än ja trodde pga vikten på barnen i dom!! GAhh Måste verkligen ut och kolla.

Nej nu vaknade lilleman och vill ha mat! skriver nog mer imorgon

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAg frågar mig själv samma sak...när ska jag hinna städa? :) Köket hinner jag ta undan i men resten förfaller sakta men säkert. ;)



Ni har ingen snorsug? Jag köpte en på apoteket eftersom vår lille kille också är förkyld..droppade lite koksalt först och sedan suger jag i den..så skönt när han får bort och slipper bli arg över att han inte kan andas. :)



Klart vi ska ses och fika..det ska bli skojj. Men först måste jag invänta pengar. Det gick en del då vi renoverade trappen här hemma. :)



Kramar

2010-02-14 @ 20:49:48
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Johanna

JAg frågar mig själv samma sak...när ska jag hinna städa? :) Köket hinner jag ta undan i men resten förfaller sakta men säkert. ;)



Ni har ingen snorsug? Jag köpte en på apoteket eftersom vår lille kille också är förkyld..droppade lite koksalt först och sedan suger jag i den..så skönt när han får bort och slipper bli arg över att han inte kan andas. :)



Klart vi ska ses och fika..det ska bli skojj. Men först måste jag invänta pengar. Det gick en del då vi renoverade trappen här hemma. :)



Kramar

2010-02-14 @ 20:50:39
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Mia

Detta virrvarr med stolar!

Jag tror vi har bestämt oss för en Akta Graco XTP åt Leo.

Med stödben upp till 18kg. sen får man väl flytta honom till framsätet när han väger mer, och då står stolen utan stödben och tål 25kg.

Och dessutom har den lååånga bälten. :-D hahaha...

2010-02-15 @ 14:37:39
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback