Onsdagen den 10 Februari 2010=)

Japp onsda idag och vi har varit på vift=)

var in till BVC för att väga, mäta och få information=) Vi skrev även in oss alla där inne så nu går vi där hela familjen=) Enklast för mej då jag inte är så sugen på att åka buss till timrå med 2 små haha=)

Lilleman växer=) vägde nu 3405 gram är 51.5 lång och 36.4 i hattmått=) Dom tycker lixom oss att han är gul, men då det kom in en annan och kollade så sahon att benen, armar och mage är för vita för gulsot. så hon tror snart det är helt bort i ansiktet.

Fick även lite information om andningen och sånt då jag är livrädd sedan allt som hände thea!. Men nuhar ja mer info och känner mej tryggare.

Hon tyckte även ja skulle ringa 45an. Börja skänka mjölk redan nu. Hon tyckte mitt sätt att få till amningen var bra för då får ja till det. Hon kollade även och mina bröstvårtor börjar se väldigt ljusa ut så fick tips på en salva ja ska köpa och smörja in mellan amningarna mot svamp då det ser ut som det är de ja är påväg att få. Dock skulle ja avakta lite till och se hur de utvecklades.

Nu ska ja passa på att lägga omkull mej till 14. då ska vi hacka sallad, hämta thea och sedan fara till viksjö och hälsa på.  Trixie ska få sin pressent.

Nej nu måste ja mata lilleman innan ja somnar ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback