Skola=)

Japp nu ligger Noel och sover så sött i vagnen brevid mej. Jag sitter med skolarbeten men tog en paus för att äta en pirog=)

Thea var helt exstas nu när dom åkte! Hon älskar verkligen drakborgen. =) Så fort amningen gått till sig så kommer även jag och Noel följa med dit=) Just nu vill ja inte sätta mej i situtationer så ja måste amma ute då det gör så ont. Men snart så är vi nog där=)

Någon som har nå bra tips på hur man fryser bröstmjölk bäst? Fick tipset av sjukhuset att frysa allt ja inte ger honom eller de som blir över när jag pumpar. Men är plastpåsar som hon sa verkligen smart? Tips motages gärna.

Nu börjar frågorna om kort bli väldigt många så ida lovar ja! Dom kommer in=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Frys in i sånna där formar som man gör isbitar i.

Då är det lätt att ta fram precis den mängd man behöver.

2010-02-02 @ 15:02:09
URL: http://emmagrelsson.blogg.se/
Postat av: elin

vet inte om det funkar eller är bra, men nått som jag bara kom och tänka på är kanske is kubs påsar =)

2010-02-02 @ 15:50:06
Postat av: svärmor

Iskubs-gejen då?

2010-02-02 @ 19:18:48
Postat av: Sara med familj

Att pumpa när man har sår kan förvärra såren. Handpumpning är ett bra sätt och pumpa ur på då man inte sliter på bröstvårtan. Googla så får du mer information.



Man gör allt för att inte ha ont och jag behöver inte min pump mera för handpumping har blivit en stor favorit för mig.

2010-02-02 @ 21:31:12
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Jessica

såna plastpåsar som man gör isbitar i har jag fryst ner i

2010-02-02 @ 22:32:22
URL: http://jagochminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback