Snart så=)

Japp snart bär de av till skolan=) Om 7 timmar sitter jag i bilen påväg. Känns som en evighet men så nära. Och den största frågan är. kommer jag få sova något inatt?! Haha.

Väskorna står packade, ser dock ut som om jag ska flytta dit. 1 väska, 1 skötväska, 1 påse godis/mat/dricka, 1 vagn och bilstol haha=) Jag ska vara borta 36 timmar;)

Borde egentligen slumra nu men lilleman är på väg att vakna. Hoppas han vaknar snart så han somnar om innan ja vill sova haha=)

Idag fick vi hemleverans av blöjor=) Underbart att människor tänker på oss nu när vi står utan bil. Hoppas den funkar igen när ja kommer hem.

Kommer blogga från urskogen! Nu ska ja byta blöja på stinkisen som sover här och sedan mata och lägga sig. Måste skicka ut thomas efter basen i kylan. Ha de bra!










Kommentarer
Postat av: Nejka

Va lik han är Thea då hon var liten på 3e bilden :)

2010-02-24 @ 23:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback