Söndagen den 21 Februari 2010

Natten var underbar! Noel somnade själv i isn säng vid 00 och åt 1 gång för att sedan vakna 07.30 och äta sedan så somnade han om till 10=)Nu ligger han här brevid=)

Förstår inte vad det sitter i ibland, 1 nummer är allt, 1 samtal. Hur svårt ska de vara?!?! Borde inte du vara mer angelägen än mig på att få igång den igen?!?

Om jag är tystare än vanligt på sms så är de för mina gratis tog slut inatt. Får nya imorgon!

Idag har jag massor jag ska göra! Hur ska ja hinna allt?! Det går nog bra. Ska bli SÅÅÅÅÅÅ skönt att komma hemifrån lite igen. Slippa höra att ja är en surkärring som har brottom.

det som ska göras idag är:
*packa
*lära mig fälla ihop vagnen
*se till så vagnen är komplett för noel att sova i
* se till så jag ar matlådor med mig
*fixa GODIS och DRICKA! *omöjligt att klara alla timmar annars*
*Lära mig hur man fäster stolen
*städa så det ser bra ut när ja åker
*Plugga ddet sista som borde vara klart redan=/

Nej Mina små T är hos grannen så nu åker svenska boken fram!



Ja jag vet rött och rosa;) Men hon ska klä på sig själv och bestämma kläder själv så bara se glad ut;)



kommer fler bilder sedan=)

Kommentarer
Postat av: -c-

Men så liiiiten han är då =)



Och tjejjen VÄXER! ;)

2010-02-21 @ 23:10:45
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback