Tisdagen den 2 Februari 2010

Ja åter är det tisdag.För 1 vecka sedan var jag på sjukhuset pga blödningen. nu sitter jag här med en liten bus=) Livet är underbart!

Natten var helt underbar! man kan bara hoppas det fortsätter så=) vi har en riktigt pigg pojke på dagarna, Har blivit 3-4 timmar minst som han är vaken och vill vara med.=)

Nu ska snart skrot och thomas åka på drakborgen. Jag ska sätta mig och dra ut alla sidor som ja behöver göra idag. Helst igår. Och sedan blir de plugg, plugg och plugg hela eftermiddagen! Låter det se ut som de gör här hemma ida så tar ja det imorgon=)

Tänkte ja skulle ta vagnen och gå på affären sedan=) Premiär turen=) men ska vänta tills BBH ringt först. =)

Har inte hunnit lagt in bilderna på datorn än men här kommer en av dom första bilderna på bus när dom torkat av honom=)



Jag kan inte vara lyckligare=) En underbar Man och 2 helt underbara barn! livet är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback