Tisdagen den 9 Februari 2010

Ja tisdagen är här igen. Vart tar veckorna vägen?! Ja det fortsätter iallafall gå lika fort som förut. Trodde de skulle stanna av lite.

Idag hamnade vi uppe hos grannen, suttit där nästan hela dagen! Mysigt och roligt. Gick ner nu när lilleman skulle äta på vänster, behövde lätta på trycket lite innan han skulle äta. Vart lite skrik då ja var seg att gå hem men det gick endå=) Han åt och somnade sedan om hahah.

Min mobil är borta igen, inte för de gör så mycket då ja knappt kollar den. Thomas har mer koll på vad som händer på den än jag just nu haha.

Har kollat kyrkor idag. Blir den kyrkan ja vill ha om dom har nå datum som passar oss. Funder dock på att kolla om man kan kolla vilka helger vissa präster jobbar hahah. Jag har min favorit. Men ja alla präster är nog bra=)

Nu ska ja ta och diska och s eom ja hittar min mobil. Samt laga mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback