Torsdagen den 18 Januari

Ja snart kommer dagarna ja längtat till! Då allt löser sig=)

Inatt var noel snäll=) åt somnade sedan om=) sedan när han ville äta 6 imorse väckte han skrot då ja bytta  blöja så nu  är hon vaken=) Än sålänge idag känner jag att jag är ganska pigg. Måste dock försöka sova mera på nätterna, men är svårt att somna då jag vet att jag snart ska vakna igen.

Idag skulle vi på Bvc. Men blir till att avboka. Thea är fortfarande grinig och känslig nu och känner inte för att ta 2 små på bussen då ena är grinig. Inte första gången då man ska passa tider och ha sig. Men har fått lov att låna våg och väga lilleman endå. Just så jag vet att han går upp trotts att han spyr massor, och så jag vet att han gått över 3500. Skulle behöva bärselen på tisda nämligen.

Nu börjar allt inför månda-tisda lösa sig. Vagnen kommer få följa med och då löser sig det mesta! sovplats till lilleman på natten och även hans sovplats på månda under lektionerna. OM jag orkar krångla upp den dit till klassrummen.

Är lite nervös för resan upp just då vi inte haft noel i bil så länge förut. Hans längsta resa är till viksjö och det är halva vägen bara. Men det ska nog gå bra=) Får se till att ha pumpat och ha med i flaska ifall han blir hungrig på vägen.
Nej måste försöka ta mej i kragen och tömma kameran idag! Känner mej på bra humör så de ska ja nog komma ihåg, behöver ha en klocka som påminner mej tror ja haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback