Torsdagen över snart.

Ja nu är snart denna torsdag. Och jag har lärt mig 2 saker!

svärmor var här mitt på dagen, kände mig dock som ett lik vilket ja gjort hela dagen men det gick illafall. Hon hade med sig Bullar=) SUper glad så nu har ja bullar i frysen. Super duper tack svärmor!

Sedna for vi till siv och gunnar. Jag har en sån otrolig rädsla att  dom äldre i släkten ska dö =( Så ja försöker träffa dom så ofta ja kan. dock är de inte så ofta som ja vill. Kände att då dom inte kunde komma hit kunde vi åka dit. skulle endå iväg och handla blöjor. Dom var så glada att vi kom=) och siv busade massor med thea=) Sedan tog hon massa kort=)

Insåg också när vi var där att jag inte borde åka iväg med bus=/ Då ja känner mej så grymt osäker på amningen så vart det 1000 gånger värre när ja var borta sådär. Mest nu när Noel blivit så lat och inte suger. han har insett att suger han 1-2 tag så kan han ligga och bara svälja sedan för de forsar ur=/ Vilket gör att varje tag han gör gör ont, jag blir stressad, han blir stressad och det vart bara kaous! Nej när hemmet kommer ja hålla mej ett bra tag till.

Har dock satt ett datum för amningen.. Orkar snart inte mer och vill ha de att se som mitt "slutdatum" om de inte ändras. Vissthan är bara 6 dagar men börjar bli mer och mer minnen från theas tid. Vilket gör att både jag och han är stressad varenda måltid. Så vi får se hur de blir med allt. Det viktiga är att vi alla mår bra=)

Nu ska ja fortsätta med min svenska. har släppt alla måsten för att hinna med skolan ikväll.

Just ja igår 5 dagar gammal så släppte navelstumpen=) Nu är han en underbar bebis rätt igenom=)


Kommentarer
Postat av: Sara med familj

Haha, är den inte charmig den där lillanavelstumpen? hahaha, RYYYYSER!



2010-02-04 @ 21:51:18
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback