1 Januari 2010

Ja nu är det 2010 möjligheternas år! 2009 var både bra och dåligt. Men ska absolut inte klaga på det året även om jag vill ibland;)

Idag fick jag världens underbaraste sovmorgon! 10.30 klev jag upp på riktigt. det var inte igår och som ja sa till thomas. En sån sovmorgon lär jag inte få nåmer detta år! Det blir thomas tur imorgon;)

Idag ska ja fortsätta med min fina lista. Eller ja fin är den inte men den är bra när allt blir gjort=)

Var ganska konstigt igår första svängen folk smällde vaknade skrot. Men 00 slaget sov hon sig så skönt igenom!! Hon måste ha varit RIKTIGT trött då. Så vi fick äta våra revbenssjäll och dricka pommac/cola själva=) Mysigt. 00.30 la vi oss och somnade direkt båda två. Är man trött så är man=)

Nej nu ska ja nog överväga om ja ska äta någon frukost eller vänta till Lunchen om en timme. Känns ganska onödigt att äta nu haha=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback